QUI SOC JO

Sóc Pablo Doménech Molina,  Actualment estic estudiant la carrera de Grau en Educació Primària, concretament en la menció d'Educació Fís...

Buscar este blog

martes, 1 de diciembre de 2020

AUTOEVALUACIÓ.

Després del viscut i a partir dels dos articles de l'aula virtual que nomene a continuació i que han sigut la base teòrica del bloc. Contesta les quatre preguntes i realitza l'autoavaluació en el teu blog i puja'm l'enllaç a la tasca de l'aula virtual "Reflexió i autoavaluació"

 

"Els jocs de predomini tàctic: una proposta eficaç per a l'ensenyament dels esports d'invasió" Antonio Méndez Giménez.

 

1. Després del viscut i experimentat en les sessions, llig el paràgraf següent i fes una xicoteta reflexió de 6-8 línies.

            "Per a autors com Greháigne i Godbout (1995) l'essència dels esports d'equip consisteix en una relació d'oposició, és a dir, cadascun dels dos equips ha de coordinar les seues accions per a recuperar, conservar i moure la pilota fins a arribar a l'àrea de marcatge i aconseguir una miqueta. Al nostre entendre, aquesta posició no implica una aposta per la competició desmesurada, sinó per la seua educació com a mitjà (no com a meta) de millora personal i grupal.

És una bona reflexió per a finalitzar el curs, en estes sessions hem aprés i conegut molts jocs que anteriorment desconeixíem els seus fins educatius i he pogut observar de primera mà, com a jocs com el rugbi aporten eixe fi educatiu i va més enllà inculcant als alumnes eixe treball grupal que és fonamental per a poder dur a terme la seua activitat. Per tant, ha sigut una gran experiència des del punt de vista educatiu, ja que he aprés molt en molt poc de temps.

 

 


2. Dels jocs que hem realitzat en classe, a partir de la següent reflexió, quin destacaries?, explica-ho i justifica-ho.

            "La proposta es fonamenta en jocs reduïts per a aconseguir incrementar l'activitat i garantir la major participació en la tasca. S'incrementen així, tant el temps de pràctica real com la intensitat de treball."


"Les activitats físiques cooperatives. Una proposta per a la formació en valors a través de l'educació física a les escoles d'educació bàsica". Carlos Velázquez Callado



 

Uns dels jocs que més m'han cridat l'atenció i del qual he aprés moltes coses, ha sigut el rugbi. Tènia una idea prèvia sobre com es jugava, però no sàvia res sobre el i açò m'ha fet aprendre moltíssimes coses i estic segur que en el futur treballaré amb ell.



 

 

 

 

3. Tria un dels jocs realitzats en classe i transforma-ho de competitiu a cooperatiu tenint en compte la promoció de la participació.

 

Un dels jocs és el básquet i per a canviar la seua metodologia de joc i idea, deurem d'alternar el seu format i fer activitats diferents, per exemple, en compte de que la pilota entre dins de la canastra per a fer un punt, els alumnes deuran passar-se la pilota entre ells i tocar-la tots abans de poder introduir-la, d'esta manera aprendran i entendran que la seua funció principal és passar la bola i no ficar la pilota en la canastra.

4. Escriu 3 o 4 estratègies que usaries per a desvincular el joc del resultat i educar que per damunt de guanyar o perdre està la pròpia activitat.

 

- Variar el resultat del començament i tan sols deuen igualar-se. 

- No hi haja marcador de partit 

- El partit s'acaba quan els equips hagen complit uns objectius lloc pel professor.

- Treballar en grup, és a dir, fent que tots els integrants de l'equip hagen de participar en el gol, canastra, anotación...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AUTOAVALUACIÓ

 

 

 

 

 

Puntuació:

 

JUSTIFICACIÓ:

4-5

5-6

6-7

8-9

9-10

Participació en les sessions.

 

 

 

 

 

10

 

He assistit a totes les sessions

Qualitat de les 4 respostes de la pràctica vinculada amb la teoria.

 

 

 

 

8

 

 

Ho he fet de la millor manera que sabia.

Aportació i aprenentatge en l'apartat que li va tocar al meu equip: Mobilitat, tècnica de carrera, seqüència, volta a la calma.

 

 

 

 

 

10

 

Tots els companys vam treballar junts per a poder prepar-ar la sesiò

Aportació i aprenentatge en la progressió de l'esport del meu equip.

 

 

 

 

 

10

Sempre he estat pendent de l’activitat i alerta per si necessitaben algo 

 

Satisfacció amb el treball realitzat.

 

 

 

 

 

10

 

Tots els treballs que faig estic orgullosos d’ells.


Nivell d'aprenentatge del bloc.

 

 

 

 

 

 

10

 

En este blog he aprés moltíssim, més de lo que m’esperaba.

Suma la nota dels 6 apartats i divideix-la entre 6, el resultat l'escrius baix.

NOTA FINAL: 9,9

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario