QUI SOC JO

Sóc Pablo Doménech Molina,  Actualment estic estudiant la carrera de Grau en Educació Primària, concretament en la menció d'Educació Fís...

Buscar este blog

jueves, 10 de diciembre de 2020

QUI SOC JO

Sóc Pablo Doménech Molina, 

Actualment estic estudiant la carrera de Grau en Educació Primària, concretament en la menció d'Educació Física. 

Em vaig decantar per esta menció ja que sóc un amant dels esports, des de sempre la meua família ha sigut esportista i quan a penes tènia quatre anys ja va començar la meua etapa esportiva. L'esport que vaig triar va ser el futbol i fins al dia de hui, no he deixat de continuar jugant i mantenint-me en forma. 

Per a mi, este esport significa molt més que fer exercici, he aprés molts valors en ell i per sort he fet amics que a hores d'ara són fonamentals per a mi. Sóc una persona molt competitiva no m'agrada perdre cosa que de vegades provoca malentesos i discussions amb altres persones, però és una forma de veure i viure la vida i a mi mai m'ha agradat perdre.

 Vaig haver de deixar de jugar a futbol degut a una lesió en el genoll però no vaig deixar de fer esport, he començat a jugar a Pàdel i per ara m'agrada molt, no em substituïx al cent per cent el futbol però així i tot puc competir i seguir en forma. 


He afegit un xicotet vídeo d'uns dels dies més feliços de la meua vida, un ascens de lliga i un gran felicitat.





No hay comentarios:

Publicar un comentario